Translate

czwartek, 26 czerwca 2014

Rożek z nutką fantazji ...

Witam Was bardzo cieplutko !!!
Ostatnio realizowałam swój pomysł na rożek kwiatowy. Tak dawno ich nie robiłam i postanowiłam  zrobić rożek tak inaczej - z nutką fantazji:)))
Od pomysłu do realizacji była troszkę dłuższa droga niż zazwyczaj ale uważam, że warto było poświęcić więcej czasu.
Nie lubię się za bardzo powtarzać z pracami - staram się by każda była inna, miała swój charakterek:) a przede wszystkim moja. 
Cieszę się, że udało mi się go zrobić:)))


Dziękuję Wam za to , że jesteście!!!

P.S. Będzie jeszcze jeden - w innych kolorkach:))) 
Ciekawe, kto z Was zgadnie w jakich:)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, a następny będzie w fioletach ;)
    Pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tu przypadkiem, przyznaję, ze stronki Ani Iwańskiej i chyba zostanę na dłużej, bo zauroczyłam się w/w rożkiem, jest przeprzeprześliczny i do tego w moim błękicie :-) Takiej inspiracji rożka jeszcze nie widziałam, ale bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że trafiłaś do mnie przypadkiem:)))
      Może zostaniesz na dłużej? - będzie mi miło:) Pozdrawiam Kasia

      Usuń
  3. Pięknie wyszło kolorki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Pozdrawiam
      P.S. Wykonane przez Ciebie podziękowanie dla Pani będzie jutro tematem numer 1 wśród pań:)

      Usuń
  4. Kasiu rożek super wyszedł, lubie bardzo takie niekonwecjonalne zestawienia kolorystyczne. Goździki niebieskie, a czemu nie są sliczne . Ciekawi mnie z czego zrobiłas sam rożek , wiklina to to niej jest , tektura falista??? a może materiałem owinięte??
    Stawiam , że kolejny rożek będzie czarno- biały :-)
    Pozdrawiam i czekam na kolejną odsłone rożka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu , żeby zaspokoić Twoją ciekawość już piszę z czego jest rożek:))) Nie jest to wiklina tylko tektura falista. Nabrała u mnie mocy urzędowej i w końcu coś z niej powstało:)))

      Usuń
  5. podobają mi się niebieskości tego bukietu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba oszaleję i zacznę kopiować swoje komentarze bo co napiszę to mi wcina .
    Więc szybko powtarzam ,że niebieskie kwiaty są również piękne ,rożek cudny a ja poproszę o zestawienie czarnego z pomarańczem ,bo tak jakoś mi się widzi .
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje Drogie dziękuję Wam za odwiedzinki - tak bardzo się cieszę, że jesteście:))) Dziękuję również za miłe słowa, które tu pozostawiacie :)
    Zapowiedziany rożek pojawi się wkrótce.Rożek już jest , ale czekam jeszcze na jeden kolorek krepinki, bo ups... zabrakło mi troszkę:)))
    Pozdrawiam Was serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszedł, cunny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)