Translate

środa, 9 marca 2016

"Setka" w zasięgu ręki ...



źródło
... aż żal byłoby jej użyć ;) 
Takiej "setki" nie posiadam ... chociaż  idealnie pasowałaby do mojej zielonej łazienki ;)
 Natomiast w zasięgu ręki mam inną "setkę" , której się nie spodziewałam. 
"Setka" nie będzie zielona ... tylko kolorowa, wiosenna 
i cała z krepiny. 
Szkoda tylko, że nie uda mi się jej Wam pokazać w całości.  

Dzisiaj pokażę Wam kwiaty, które przygotowałam dla znajomej i jej dzieci na ich palmę wielkanocną. 
Z wybranej przez dzieci krepiny  powstały w ciągu trzech dni 64 kwiatki ...

Na początek krokusy , w których odrobinę zmieniłam mój dotychczasowy sposób ich wykonania ...





Kilka  odmian "wiosennych" ;)





Róże cukierkowe ...



oraz goździki :)



A na koniec mam dla Was "nowość" ;) w moim wydaniu.
A wygląda tak :)



Było kolorowo i wiosennie ... teraz są już w nowym domku, ale ...
 I tak mam kolorowo ;) Oprócz wykonanych przeze mnie podczas ferii zimowych kwiatów na moją palmę, pojawiły się również kwiatki na palmę dla syna, a dla córki do jutra będą gotowe :) 
  Każdy z nas w przyszłym tygodniu będzie "montował";) swoją palmę ... będziemy mieć zajęcie :) 

Czas zabrać się za ostatnie kwiatki ... zmykam i dobijam do "setki" ;)
 Życzę Wam miłego dnia i pozdrawiam cieplutko:)









8 komentarzy:

  1. Kasiu co to będą za piękne palmy !! i to w jakich gigantycznych rozmiarach sądząc po ilości i wielkości kwiatów.
    A miałam nie tak dawno pytać czy robisz jeszcze kwiaty z krepiny ?? a tu proszę odpowiedź padła zanim zadałam pytanie:-0
    Wszystkie kwiatuszki są świetne , ale te nowość jest genialna !!
    Mam nadzieję , że pochwalisz się gotowymi palmami.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, ależ Ty masz moce przerobowe :-). Jestem zachwycona goździkami i różami cukierkowymi - takich nie potrafię. Pozostałe kwiaty też piękne.
    A palmy to chyba będą dość okazałe? Aż jestem ciekawa jak będą wyglądać. Czy ja dobrze kojarzę, że u Was jest jakiś konkurs na palmy wielkanocne?
    Setka na rolce mnie rozbawiła :-)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kwiaty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwie wiosennie się zrobiło u Ciebie przez ten kwiatowy wysyp. Widać pracowita pszczółka z Ciebie. Pozdrawiam ciepło i życzę osiągnięcia tej setki jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Kasiu! wszystkie kwiatki są prześliczne i jaka ilość pozdrawiam -Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, Kasiu ale cudne są te kwiatuchy. Ja dopiero co się nauczyłam robić jako takie róże a tutaj widze jeszcze tyle innych kwiatów. Oj będą cudne te Wasze palemki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i jakie kolorowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu piękne kwiatuszki! Palemki z nich na pewno będą pięknie się prezentowały !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)