Translate

piątek, 4 lipca 2014

Bukiety z wystawy:)

Witam Was ponownie w mojej małej dziupli:)
Myślałam jak przedstawić Wam kolejne zdjęcia  z wystawy, abyście mi nie uciekły :)))  Jak mi wiadomo dotarłyście w podsumowaniu z wystawy do końca, więc chyba jest dobrze. Ponieważ nazbierało się  troszkę zdjęć, to zdecydowałam się je podzielić tematycznie. Oprócz tego chciałam wspomnieć to i owo jak to było z przygotowaniami do wystawy. 

Ale zanim to zrobię zobaczcie co tam przygotowała Danusia. 

Po pierwsze jest ostatnie wyzwanie siódemkowe  GAZETNIK.


 Bardzo dziękuję Danusi za zaproszenie do tego wyzwania!!!
Zainspirowała mnie swoim tematem wyzwania i już pomału biorę się do dzieła:)))
No ale na tym nie koniec!!! 
Przygotowała wspaniałą zabawę  
o kolorkach  . Zapraszam - może się przyłączycie?

Wakacje nie będą nudne! - Danusia o to zadbała :) 
 Przez Twoje pomysły Danusiu to ja spać po nocach nie będę - hi hi, hi:))))
  
A teraz  o wystawie:)
Dawno, dawno temu ... Dokładnie we wrześniu zeszłego roku pojawiła się propozycja wystawy moich prac w Izbie Regionalnej.  Od razu się zgodziłam - jak tu powiedzieć nie!!! Dzielić się swoją pasją z innymi to coś wspaniałego:) Daje duuużo radości!

A ja cieszę się , że mogę się nią dzielić z Wami . Jednak najcenniejsze dla mnie jest to, że poznałam Was i jesteście tu!!! Łączy nas pasja tworzenia, którą się dzielimy. A my poznajemy siebie bliżej, rozumiemy się "bez słów", wspieramy, motywujemy ...
Dziękuję Wam!!!

Od początku myślałam jak to wszystko przygotować.
W zaciszu domowym zaczęły rozkwitać w moich dłoniach kwiaty. 
Postanowiłam  przygotować prace związane z tradycyjnym zdobnictwem bibułkowym oraz coś nowego - idąc z duchem czasu.  I tak powstały różnorodne kwiaty, bukiety, kompozycje, dekoracje oraz upominki:)  
Dążyłam do tego , aby każda praca była inna , oryginalna  a przede wszystkim moja. 
Tytuł wystawy "Kwiaty rozkwitające w dłoniach - Bibułkarstwo wczoraj i dziś" myślę, że odzwierciedlał to co chciałam na niej przedstawić.

Ale się rozpisałam:) Już kończę i przedstawiam zdjęcia.

    Jak wynika z tytułu dzisiaj swoje tzw. pięć minut będą miały bukiety:)))

Tradycyjne goździki  w kompozycji biało-czerwonej



Bukiet róż biało -niebieskich


 Bukiety z goździków i nie tylko:)

Z seledynowymi "puszkami"


Z białymi różami płatkowymi
Ciąg dalszy nastąpi ...






5 komentarzy:

  1. Dziękuje Ci za dobre rady:) Co prawda musiałam dużo czasu poświęcić na wyłączenie tych kodów obrazkowych przy komentarzach ale się udało- w końcu!:P

    OdpowiedzUsuń
  2. A i jeszcze bym zapomniała. Wyoglądałam Twojego bloga na wszystkie strony:):) Bukiety rewelacja! Gratuluje wyboru odważnych kolorów, ten seledynowy jest po prostu boski! Czekam na dalsze Twoje prace, by moje oczy mogły się nimi nacieszyć:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten biało czerwony bukiet goździków jest jak żywy!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, jeśli miałabym wybierać to najbardziej podoba mi się ten z białych i niebieskich róż, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bukiety, wszystkie bardzo, ale to bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)