Translate

sobota, 3 stycznia 2015

Dzień Babci tuż tuż...

Witajcie Kochani!!!

I tak kolejny roczek za nami a następny się zaczął;) 
  
Już lada chwila swoje święto będą miały wszystkie Babcie, a dzień później wszyscy Dziadkowie. Z okazji zbliżającego się Dnia Babci wykonałam dwie karteczki, którymi zostaną obdarowane Babcie. Moim zadaniem było wykonanie "opraweczki" ;) , a to co znajdzie się  w środeczku będzie dla nich wyjątkowym prezencikiem:) A  będzie nim własnoręcznie stworzone dzieło malutkimi rączkami wnuczki:) 
Ostatnio pokazywałam Wam quillingowe serduszka. 
Wśród nich było właśnie jedno przeznaczone na karteczkę - o czym Wam tam wspomniałam;) Serduszko tak się spodobało, więc poproszono mnie o zrobienie drugiego, aby obie Babcie otrzymały takie "serduszkowe" karteczki:)  Tak więc zabrałam się do pracy i powstało podobne serduszko - ażurowe, z "esków - floresków", a przy okazji zrobiłam jeszcze malutkie serduszko:), które  kiedyś się przyda;)  
Tutaj serduszko do karteczki
 a tutaj jest o wiele mniejsze - musiałam spróbować;)



Przyszedł czas na karteczki;) Ja karteczkowa nie jestem i przez to mam pewne obawy... ale cieszę się ,że podobają się osobom dla których je wykonałam - na początku chcieli jedną, a poprosili jeszcze o kolejną w zaproponowanej wersji;) Martwią mnie fotki:(  ale co mam to pokazuję -  innych już nie zrobię, bo nie mam jak;)
Z pierwszym serduszkiem;)

i z drugim...


 I obie karteczki razem:)



  Mam cichą nadzieję, że obu Babciom się spodobają... tak jak moje świąteczne ozdóbki  quillingowe, które miały okazję zobaczyć. 

Osobiście uważam, że serduszko jest bardzo uniwersalne, ale to tylko moje zdanie;)  Większość kojarzy je tylko z Walentynkami, a przecież może być na każdą okazję jak i bez okazji:)
I to chyba tyle w serduszkowym temacie na dziś;)

Czas pomyśleć nad niebieskościami u Danusi:))) Od początku roku myślałam o wykonaniu czegoś niebieskiego hi hi hi:)
Od Nowego Roku w moich planach pojawiły się - i tu proszę się nie śmiać - niebieskie śnieżynki! Nie zdążyłam przed świętami więc postanowiłam zrobić po;) Troszkę dla mnie, a troszkę jest zaplanowanych "w świat" .A ponieważ zima trwa więc poprószyć jeszcze mogę hi hi hi:) W zaplanowanej wersji nie spełniają kryteriów zabawy więc ich żabce nie wrzucę;) 
 Praca, którą wykonałam wczoraj (a o której myślałam już w grudniu) ,wracając na zapomnianą w ostatnim czasie "twórczą ścieżkę" mogłabym zgłosić, ale już wcześniej miałam ją zaplanowaną na coś innego. Mam nadzieję, że "żabcia" się nie obrazi;) i przyjmie to co specjalnie dla niej przygotuję:)

Życzę Wam udanego weekendu:)
Pozdrawiam serdecznie:)
Kasia
 

11 komentarzy:

  1. śliczne te serduszka, pięknie wyglądają na karteczkach, wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, serduszka piękne i w wersji karteczkowej doskonale je zmontowałaś, chociaż karteczkowa nie jesteś. Babcie będą uradowane, jak dostaną, takie cudeńka od wnucząt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu serduszka są śliczne i faktycznie to uniwersalna ozdoba:-) Na pewno dadzą dużo radości w formie karteczki z życzeniami:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać że Cię wciągnęły papierki:D
    i dobrze, bo cuda przygotowujesz Kasiu i na bank Babcie będą zadowolone:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszka są śliczne i wyglądają bardzo dekoracyjnie. Ja też uważam, że jest to motyw uniwersalny i pasuje na wiele okazji. Babcie na pewno będą zachwycone!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są śliczne ! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !!
    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne!!! Z pewnością babcie będą uradowane:) Aż mnie rączki swędzą żeby pokręcić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne te serduszka. Ja sama jeszcze nie mam pomysłu na Dzień Dziadków, chociaż bardzo intensywnie myślę, tak jak nad niebieską pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne te serduszka i cudnie się prezentują na karteczkach. Babcie na pewno będą zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki, babcie będą bardzo zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu Ty świstaku,wychodzi Ci coraz piękniej ten quilling,serduszka są the best.Jeszcze mnie zarazisz i też zacznę zwijać paseczki,choć pierwsze próby już mam kiedyś za sobą .
    Buziam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)