Translate

piątek, 2 października 2015

"Śliweczka" dla Stefana :)

Witam wszystkich cieplutko :)

Śliwkowy październik króluje u Danusi i można poszaleć ;)
A jest  z czym , więc wszystkich chętnych do zabawy serdecznie zapraszam do Danusi:)  


Przygotowałam dla Stefana "śliweczkę", ale nie wiem czy będzie miał ochotę się nią poczęstować ,bo  długo ... oj bardzo długo go nie dokarmiałam  ;)

Kolorek śliwkowy lubię , ale nie do przesady. Przyznam szczerze, że zbliżony do niego odcień mam obecnie na ścianach w "salonie"   i bardzo mi się on podoba :) Za ubraniami w kolorze śliwkowym nie przepadam -  chyba, że  nosi je  ktoś inny;) Za to na pazurkach jak najbardziej tak ;)
  
No tak ... ja tu "od sasa do lasa"  a "śliweczka " dla Stefana czeka.

A jak z nią było zanim powstała?

O tak

Knocik tu ... 
 knocik tam ...
nie jeden sznureczek ... 
kilka perełeczek ... 
i ta dam ;)
 







Zrobiłam makramową "śliweczkę" , która nie jest  moją pierwszą makramową bransoletką.  Kilka "sknociłam" ;) wcześniej.
 Przyznam szczerze, że makrama "to  nie moja bajka" , ale za to fajna zabawa sznureczkami na tzw. "przerywnik " ;) 
Obawy co do fotek niestety ziściły się - kolorek nie jest taki jak w realu :( "Na żywo"  jest to piękny,  głęboki fiolet . Ech ... szkoda, że nie umiem tego uchwycić na fotkach:( 
 
 Idę nakarmić Stefana całkiem czymś innym niż do tej pory ;)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko :) 
Życzę Wam spokojnego i słonecznego weekendziku :)
Kasia
 

56 komentarzy:

  1. Piękna bransoletka ;) Kolor uwielbiam, ale nie cierpię robić mu zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne... nie lubię fioletu, ale w połączeniu z perłami wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę następna nawiedzona na punkcie sznurków i koralików :-) Szczerze powiem Kasiu , że tego sie u Ciebie nie spodziewałam . Ale tak jak Cię nie było to miałaś dużo czasu żeby się uczyć po cichutku !!! No i pięknie się nauczyłaś , bo bransoletka wyszła świetnie. I masz rację, że makrama jest doskonałym przerywnikiem - traktuję ją bardzo podobnie .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Sznureczek TU...
    Sznureczek TAM...
    i...TAAA DAAAM !!!
    Tak oto Kasi wyszła śliczna bransoletka :)
    Jeszcze nie okiełznałam takich splotów :(
    W Twojej wersji wygląda rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam miło :)
    Fajnie,że powróciłaś do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna bransoletka, ja jeszcze tego splotu nie znam, ale sie nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z kolorkiem fioletowym tak bywa, że ciężko go pokazać, oko aparatu widocznie go nie lubi. Twoja bransoletka jest śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasieńko, pięknie sobie poradziłaś z tą makramową śliweczką. Rzeczywiście nie jest to, to co do tej pory nam serwowałaś, ale wyszło Ci super./

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybka jesteś. Bransoletka rewelacyjna!
    Pozdrawiam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiula, toż to przecież kolor śliwkowy?! Więc, nie narzekaj...;) Oj, jak Ci zazdroszczę tych umiejętności, bo mnie za cholerę to nie wychodzi?! I chyba nie wyjdzie... Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż oczom nie wierzę kto jest na drugim miejscu ze swoją śliweczką
    Kochana czasu nie marnujesz,uczysz się gdzieś po kątach,nic nikt nie wie co robisz,czym się zajmujesz a Ty po cichaczu zaczęłąś pleść nie tylko bzdurki haha ale i piękne bransoletki.
    No witaj w klubie makramowych i zakręconych wyplataczek,mnie też tak z tym zaplotło,że puścić nie chce.
    Kasieńko śliczną śliweczkę poczyniłaś ,powiem więcej czekam na więcej .Tylko błagam nie rób znów takich długich przerw,zlituj się nad nami .
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj to Stefan będzie zadowolony, taką ładną śliwkową bransoletkę mu zrobiłąś, wyszła super, a te perełki dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna , w moim ulubionym kolorku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bransoletka,jak patrzę na te wszystkie cuda makramowe,to coraz bardziej mnie kusi,żeby spróbować,a te perełki to przepięknie graję i z kolorem i ze splotem

    OdpowiedzUsuń
  15. No Kasiu, jeżeli to debiut to chylę czoła. Ja co prawda na makramie się nie znam ale od strony estetycznej pierwsza klasa. Bransoletka wygląda bardzo efektownie. Pięknie ożywiłaś fiolet dodając jasne koraliki. Kto wie, może to właśnie jest Twoja bajka?
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bransoletka, piękny kolor sznureczka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta bransoletka. Przecudne są te plecionki makramowe z koralikami. A u Ciebie połączenie kolorków jest super.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo wdzięczna ta makramowa bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczna, elegancka. Bardzo lubię makramowe bransolety.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna. Kolorek boski. Ech makrama, kiedy się za nią zabiorę ... A Tobie pięknie wychodzi. Knoć tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna bransoletka...a kolor uroczy ,bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak na przerywnik to całkiem udany. Bransoletka prezentuje się super. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fikuśna bransoletka :) Rewelacja :D Kolorek idealny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudowna bransoletka, jestem nią oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałoby sie ponosic cos tak ładnego. Podziwiam i zazdroszczę, że juz masz zadanie z gólwy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne połączenie pereł z głębokim fioletem sprawia że bransoletka jest wyjątkowa :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet na zdjęciu kolor jest bardzo ładny i głęboki - więc w realu pewnie jeszcze lepiej wygląda ;)
    Bardzo fajna praca, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie knocenie bardzo mi sie podoba ;) Też gdy "odkryłam", że knot to węzeł bardzo mi sie to spodobało:) Bransoletka śliczna, super! Ach te moje zaległosci, tyle przegapiłam. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglada z perełkami ... super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. węzełki, przeplatanki - wygląda to bardzo ciekawie :) sama nie robiłam nigdy takich plecionek

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna bransoletka:) Masz rację fiolety są dość trudnym kolorkiem do fotografowania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna bransoletka :) Ja jestem akurat w trakcie męczenia się ze zdjęciami... już mam dość :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super bransoletka i sznureczek jakoś tak fajnie sie mieni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Stefan zjadł i gdyby miał uszy na pewno by mu się trzęsły bo piekną prace zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna bransoletka :) Kolor fioletowy uwielbiam, a w połączeniu z tymi koralikami, prezentuje się po prostu cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajna bransoletka :) a sfotografowanie fioletowej pracy, ech, masakra...

    OdpowiedzUsuń
  37. Kasiu byłam pewna że zostawiłam, a tu go brak:(
    bransoletka wyszła świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Taki debiut!? Fajna bransoletka, nie znam się zupełnie na makramie ale ten scieg mi się bardzo podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. sznurek tu, sznurek tam
    i już bransoletke mam...
    ale nie ja, bo pleść to ja mogę...ale sznurki jakoś mnie nie ciągną

    za to tobie dobrze to wychodzi, to dawaj więcej! :-D

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna makramka- fioletowy uchwycic na zdjęciu to sztuka! POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna ta twoja bransoletka też miałam problem z uchwyceniem kolorku bo mi za to wychodził bardziej niebieski niż śliwkowy pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  42. Plecionki makramowe dają ciekawe efekty i udało Ci się to pokazać:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie kolory, że o kształtach nie wspomnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Myślę, że Stefanowi przypadła do gustu. A Stefanii jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna bransoletka:) Za makramę jeszcze się nie brałam, więc tym bardziej podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  46. Może i nie Twoja bajka, ale wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wierzę na słowo, że kolor jest o wiele lepszy na żywo - sama mam zawsze problem z uchwyceniem tego koloru na zdjęciach, niezależnie od tego w jakim świetle pstrykam fotki.
    Bransoletka wygląda fajnie i ciekawie! Sama muszę spróbować z takimi splotami, bo bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)