Translate

wtorek, 24 czerwca 2014

Obrazek - Słoneczna doniczka kwiatów

To znowu ja:) 
Dzisiaj mam luźniejszy dzień - dzieci są na wycieczce szkolnej a mąż w pracy.
Więcej czasu mam dla siebie ,mojej pasji a przede wszystkim dla Was:)))
 Dzielenie się z Wami moją pasją daje mi dużo radości!!! 
Chciałabym Wam pokazać jedną z prac, którą wykonałam zainspirowana obrazkami Danusi .
Mój obrazek powstał w ostatniej chwili przed otworzeniem wystawy moich prac w Izbie Regionalnej. W sumie nie musiałam go robić ale było takie idealne miejsce - właśnie dla niego:))) 
Więc nie namyślając się długo zabrałam się do roboty i uff udało się go skończyć na czas.

 Tak wygląda z "lotu ptaka:)





A tu można lepiej zobaczyć jego przestrzenny charakterek:)



To mój pierwszy obrazek w takiej formie - może w wakacje zrobię jeszcze inny:)
Nie wiem jak Wy, ale czasami mam tyle pomysłów na zrobienie czegoś, że trudno mi wybrać co stworzyć pierwsze? 
I są takie chwile "kryzysu", że nic mi nie idzie - ale mnie to wtedy denerwuje.
No ale nie zanudzam Was:) Biorę się za pomysł z bukiecikiem goździków -gdy go skończę wrzucę fotkę.





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)