Translate

niedziela, 22 czerwca 2014

Tort urodzinowy

Witajcie!
Dzisiaj są urodzinki Karolka :))) 
Na torciku  będzie już 8 świeczek!!! 
Jak ten czas szybko płynie...

Przeglądając fotki znalazłam zdjęcie tortu urodzinowego, który wykonałam jakiś czas temu. Obecnie znajduje się on na wystawie "Kwiaty rozkwitające w dłoniach - bibułkarstwo wczoraj i dziś".
Może się Wam spodoba:)
 
Kiedyś pomyślałam o zrobieniu oryginalnego tortu urodzinowego
- no i powstał on 

Oj duuużo czasu zajęło mi jego wykonanie!
"Od spodu"tortu  znajdują się życzenia urodzinowe:)
A tak wygląda z góry


 Chciałam pokazać Wam jeszcze 2 torciki, które wykonałam, ale mój poprzedni telefon zbuntował się:) 
Ale może uda mi się to zrobić  wkrótce. 




1 komentarz:

  1. No faktycznie wiesz co to znaczy skręcać różyczki. Ale efekt rewelacyjny:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)