Translate

niedziela, 29 czerwca 2014

Wakacyjne fantazje :)

Witam Was w ten piękny wakacyjny dzień!
Nareszcie pogoda nam dopisała!!!
Uff jak gorąco!!!
 Wakacje już są - dzieci odpoczywają od szkoły, a ja też:)
Teraz mam troszkę więcej czasu  na moje małe fantazyjki:)))
A dzisiaj pokażę Wam mój nowy bukiecik oraz ....
coś na potem:)



 Jak widać u mnie słoneczko mocno świeci i wiaterek wieje:)
Na ten upalny dzień  przydałaby się ochłoda 
zatem przygotowałam dla Was malutkiego loda:)))



A to, że jest malutki zobaczcie sami:)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedzinki:)))))

4 komentarze:

  1. No to ja juz nie wiem albo bukiet jest ogromny albo lodzik malutki :-) Jaki by nie był i bukiet i lodzik rewelacyjny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi hi - u mnie w ruch poszła - linijka:) Aniu bukiecik jest ogromny - ma aż 17 cm wysokości:)))) A lodzik ma 12,5 cm tak więc gigantem nie jest:) Dziękuję za odwiedzinki!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny bukiecik a rożek mini ma swój uroczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace, bardzo podoba mi się intensywna kolorystyka bukietu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)