Translate

środa, 4 czerwca 2014

Motylki z Międzybrodzia Bialskiego

Witam:)
Na blogu Anna Moja Pasja Rękodzieło przeczytałam o wspaniałej akcji motylkowej dla poznańskiego hospicjum Palium.
Bez zastanowienia dołączyłam do niej:) 
Pomyślałam o Motylkach z Międzybrodzia Bialskiego:)
Powiedziałam tu i tam o akcji motylkowej.
 Dołączyły dzieci:)))
  I tak w ostatnich dniach powstają motylki wykonane różnymi technikami. 
Oto kilka z nich:






Tworzenie motylków na tą akcję daje nam wiele radości i satysfakcji. 
Cieszymy się , że tworząc coś własnymi rękami możemy pomóc innym.

W przyszłym tygodniu  nasze motylki polecą do Poznania:)))

P.S.    Już wkrótce umieszczę zdjęcia pozostałych motylków:)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)