Translate

środa, 18 czerwca 2014

Rożki kwiatowe i różane kule

Witam Was w ten pogodny dzień!
Nareszcie słońce wyszło zza chmur:)))
Dziś przedstawię Wam moje różane kule i bukiety w rożkach.
Rożki i kwiaty wykonałam samodzielnie:)
Lubię eksperymentować z różnymi materiałami , technikami 
oraz bawię się kolorami. 
Może się Wam spodobają:)

Niestety mam tylko to jedne zdjęcie rożków:(
Rożek - pierwszy od lewej wykonałam jak tylko nauczyłam się goździków z kursiku u Agnieszki Cieślik :) 
Polecam:)))
 Tutaj jest kursik:) 


Czas na kule :)
Razem...
 i osobno:)
 
Kula w kolorze ecru


Kula w kolorze liliowym

Tu mi kolor nie wyszedł na zdjęciu, a szkoda:(
Podpowiem :) piękny żółty kolor.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)