Translate

sobota, 20 grudnia 2014

Gwiazda Beltejemska

Witajcie!!!

Czas pędzi  i już lada chwila będą święta ...
W przerwie między świątecznymi przygotowaniami, porządkami itd. powstała praca, którą dzisiaj  chciałabym  Wam pokazać. Łatwo nie było, ale udało się stworzyć moją pierwszą gwiazdę betlejemską:))) choć  nie jest do końca taka jaka mi się marzy... Może za rok uda mi się:) 
  
Z wymyśleniem gwiazdy nie było tak źle, ale "ogonek";) ... oj dał mi popalić. Jak wiecie jestem dopiero początkująca w quillingu i jest jeszcze wieeeele rzeczy, które chcę poznać i się nauczyć. Nie korzystałam z żadnego szablonu czy wzoru - po prostu w ciszy i spokoju siadłam, zaczęłam zwijać, układać, kleić.  Najwięcej czasu zajął mi "ogonek".

Moją gwiazdę betlejemską zrobiłam z białych paseczków quillingowych szerokości 4mm( do gwiazdy) oraz 3mm ( do ogonka). A tych ostatnich przestałam się już bać hi hi hi:) Przyzwyczajamy się do siebie i zaczynamy coraz lepiej współpracować;) 
Ale jak tu taka gwiazda ma być biała!!! 
W ruch poszedł złoty spray;) i już była prawie taka jak trzeba. Jednak jeszcze coś jej brakowało... 
Tego czego nie było to odrobinka blasku, więc całą gwiazdę pokryłam delikatnie mieszanką kleju i złotego brokatu. Dzięki temu połyskuje i uzyskałam "efekt uboczny";) 
Ale się z niego ucieszyłam:))) A czemu? No cóż ... całość dobrze się trzymała , tylko "ogonek" był bardzo niestabilny... a ja potrzebowałam taki, który się nie będzie "chwiać" tylko "na baczność stać" ;) No i wspomniany efekt załatwił sprawę jak trzeba.

Z fotkami miałam ogromny problem:(  Starałam się jak mogłam..., a zdjęcia nie wyszły takie jak trzeba...




Tą pracę zgłaszam na 

grudniowe wyzwanie quilling'owe  

oraz
grudniowe wyzwanie  w Skarbnicy Pomysłów


I tak dobrnęłam do końca dzisiejszego pościku. 
Życzę wszystkim udanego weekendu:)
Pozdrawiam cieplutko:)
Kasia



  
   
 

28 komentarzy:

  1. Kasiu jak dla mnie to ta gwiazda jest perfekcyjna!!
    "ogonek ma się nie chwiać, tylko na baczność stać "- piję sobie ranną kawkę i jak przeczytałam te słowa to oplułam ekran :D
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nie uszkodziłaś sprzętu;)
    Mogłam napisać tak -" ogonek miał być stabilny a nie kiwać się";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, sprzęt działa :D

      Usuń
    2. Kasiu bardzo dziękuję za życzenia:)
      Życzę Tobie zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia pełnych magii w ciepłej rodzinnej atmosferze:)

      Usuń
  3. Kasiu, pokłon do samej ziemi!!!!!!!!!!! Wspaniale to zrobiłaś, o ogonku nie wspomnę, bo też pije kawusię hihi.
    Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, gwiazda jest wspaniała !!!!
    Nazwijałaś się tych paseczków, oj, nazwijałaś, ale warto było, bo efekt jest niesamowity :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasieńko, Ty to zawsze dopatrujesz się " dziury w całym", nawet tam, gdzie jej nie ma. Ta gwiazda jest super, a ogonek odpowiednio potraktowany klejem z brokatem, załatwił sprawę. Dochodzisz do coraz większej wprawy w tym zwijaniu papierków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu najpierw nagadasz a potem takie śliczności ,gwiazda wyszła rewelacyjnie.
    Jesteś zdolniacha w różnych technikach i wcale się nie dziwię ,że potem takie cudeńka wychodzą spod Twoich łapek.
    Buziaczki moja gadułeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaa to cudo jest, piękne, prześliczne, słów nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, Gwiazdeczką w robieniu gwiazdeczek, to jesteś Ty;) Piękna i misterna praca. Trzymam kciuki za wygraną w wyzwaniu;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazda jest PRZEPIĘKNA !!!! :))) i życzę wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasieńko, muszę przyznać że jestem oczarowana gwiazdeczką! Jest prześliczna, takie misterne ślimaczki wykręciłaś!
    Trzymam kciuki w wyzwaniach!
    Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu powaliłaś mnie na kolana ta gwiazdą jest rewelacyjna !! Ale wielkie postepy poczyniłas w tym quillingu . Gratuluje , nidługo dorównasz naszej Natalce Stefaniak.
    Tradycyjnych zdrowych, radosnych i rodzinnych Świąt Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu gwiazda piękna, mistrzowsko ukręcone papierki. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu gwiazdeczkę betlejemską zrobiłaś pierwsza klasa ! Jest przepiekna i tak pienie uzwijana :) Cudo, po prostu cudo!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze , że ja już po kawce, wy prosiaczki ;-)))

    ale gwiazda cudna, jak nie chce stac to niech lata
    a i za choinkę tez mogłaby robić

    Kasiu,
    Wszelkiej Wesołości i Wielkiej Spokojności na te Święta (i nie tylko)
    ci życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudeńko! I nic więcej nie napiszę bo mi mowę odjęło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasienko Kochana , coz za cudenko stworzylas ! :* Widze ze pracujesz pracowicie i oby tak dalej Kochana :* Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładniutka gwiazda świetnie by się prezentowała na oknie tak myślę. Pięknie się blyszczy ; podziwiam twoje prace pozdrawiam i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  18. Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia pragnę przesłać najserdeczniejsze życzenia.
    Niech nadchodzące Święta będą dla Ciebie i Twojej rodziny niezapomnianym czasem spędzonym bez pośpiechu ,trosk i zmartwień.

    Życzę, aby odbyły się w spokoju, radości, wśród Rodziny, Przyjaciół oraz wszystkich Bliskich Ci osób.

    Wraz z nadchodzącym Nowym Rokiem życzę dużo zdrowia i szczęścia.
    Niech nie opuszcza Cię pomyślność i spełnią się te najskrytsze marzenia.

    Wszystkiego dobrego :) Justyna Kucharska "Jasminy rękodzieło"

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne zawijaski!!! Wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna gwiazdka, ale cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu śliczności tu u Ciebie :) Nie wiem jak to się stało, ze teraz dopiero znalazłam Twojego bloga, ale już tu jestem i będę wpadać częściej :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna gwiazda Ci wyszła, jestem pod wrażeniem postępów jakie robisz :) być może ja mam pozamiatane ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Łał! niesamowite. Może nie powinnam tak pisać, ale "szczęka mi opadłą z wrażenia".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)