Translate

wtorek, 1 lipca 2014

Trzy kolory a różne bukieciki :)

Witam Was!!!
Jest mi bardzo miło, że tu do mnie zaglądacie:)))
Motywujecie mnie do dalszej pracy - a ja się bardzo cieszę, że mogę dzielić się moją pasją z Wami! 
Ja do Was też zaglądam i widzę,że nie marnujecie czasu:) 
Robicie wspaniałe rzeczy!!!
Ja w tym tygodniu mam troszkę do zrobienia:) 
Wystawa moich prac w Izbie Regionalnej dotarła do mety:) 
Czas już na ich powrót do domu - ale nie na długo:) 
 Pewnie zastanawiacie się - a to czemu?
W ten weekend część moich prac powędruje na kolejną wystawę - tak się cieszę:))) Do nich dołączą wykonane przeze mnie rożki i bukieciki.
Tym razem będzie to wystawa twórców ludowych w plenerze - oby tylko pogoda dopisała. 
Dzisiaj pokażę Wam  bukieciki, które wykonałam ostatnio i też znajdą swoje miejsce na wystawie. Do wykonania kwiatków wykorzystałam 3 kolory - liliowy,seledynowy i biskupi - każdy z nich ma w sobie to coś:)  Zdjęcia nie wyszły do końca tak jak chciałam ale co mam to wstawiam.







Tu żałuję, że nie mogę uchwycić dobrze koloru - biskupi w połączeniu z intensywnym żółtym jest bardzo ładny


Tak więc w najbliższym czasie czeka mnie przenoszenie prac z miejsca na miejsce:) Moje prace będą troszkę podróżować:)  Ale potem sobie odpoczną w domu :)  

A ja już nie będę Was zasypywać bukiecikami :))) 
Wolny czas chcę poświęcić na nowe prace, które czekały cierpliwie na swoją kolej.  

8 komentarzy:

  1. piękne bukieciki :) oj tak jak są mocne kolorki to aparaty robią psikusa i nie oddają prawidłowego odcienia, ale kto zna materiał z jakiego tworzysz wie jaki powinien być kolor :* powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności :-) Bardzo śliczne te bukieciki :-) Ja swoich krokusów nie mogę jakoś dokończyć, zaczęłam jakieś pół roku temu i tak leżą, póki co to walczę ze szydłem ;-)
    A na weekend zapowiadają upały, więc bądx dobrej myśli, a wszystko będzie dobrze :-)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne śliczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładniusie bukieciki,pewnie jeszcze można byłoby nie jeden zrobić z połączenia takich kolorków.Kochana życzę pogody ,aby kolejna wystawa była udana .
    Pozdrowionka Kasiu zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bukiety, inne prace również mnie urzekły, zapraszam do mnie i cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super Ci kasiu te bukiety wyszły, niby tylko 3 kolory a tyle kombinacji !!! Pogoda będzie murowana , życzę Ci udanej wystawy
    Pozdrawiam i czekam na relację ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bukieciki. Podoba mi się tutaj i jeśli pozwolisz zostanę sobie dłużej:-) zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu dziękuję Ci za piękne komentarze.
    Kochana przelatuję Twoje posty jeden po drugim i powiem Ci,że zdolna dziewczyna jesteś.
    Twoje kompozycje są śliczne i bardzo oryginalne.
    Pędzę oglądać dalej.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)