Translate

sobota, 5 lipca 2014

Zapraszam do zabawy u Danusi:)

Witam Was w sobotni poranek !!!

Dzisiaj czeka mnie kolejna wystawa - tym razem w plenerze:)
Odbędzie się ona podczas Święta Morza, które trwa dwa dni. Odbywa się ono w naszej miejscowości co roku w wakacje.  A w tym roku "dodatkiem" jest wystawa twórców ludowych. 
Całkiem nowe doświadczenie - coś innego i interesującego. 
Będę miała co wspominać:)))
Jeśli ktoś z Was jest w okolicach Międzybrodzia Bialskiego to serdecznie zapraszam !!! 
 Może  się spotkamy:)
Chciałam Wam jeszcze wspomnieć to i owo o nowej zabawie u Danusi!!! 
No tak!!! Jedna jeszcze się nie skończyła, a już jest kolejna:)))

Zapraszam serdeczne wszystkich  do wzięcia udziału w  zabawie


- ja już dołączyłam:))) A Wy?!

Temat zabawy jest super!!! Bardzo mi się spodobała zabawa, bo uwielbiam bawić się kolorami:) Fakt nie wszystkimi, ale będzie na pewno okazja by spróbować właśnie pobawić się nimi.

Ale nie tylko sam temat przypadł mi do gustu!  

Zacznę może po kolei:)
Hi hi hi! Danusiu teraz przekonasz się dlaczego nie opisałam plusów w komentarzu u Ciebie:)))

Zabawa jest dla wszystkich osób blogujących !!!
Więc nie jest ważne jak długo prowadzisz swojego bloga.
AsiuEwelinko może dołączycie do zabawy?  
Dla nie wtajemniczonych - ha ha - dziewczyny dołączyły do nas blogujących. Zerknijcie do nich w wolnej chwili:)))

Natomiast prowadząc swoje blogi odwiedzamy siebie, zaczynamy się bliżej poznawać. Doradzamy sobie  - wiem to z doświadczenia:) - dziękuję Wam za wskazówki i dobre rady, które bardzo mi pomogły:)))
 Piszemy sobie nawzajem komentarze, które każdy z nas lubi:))) Cieszy nas każde pozostawione słowo  !!!

Uff!!! W zabawie u Danusi nie ma głosowania, ale przede wszystkim trudnych wyborów:) 
Każda praca( która znalazła się w wyzwaniach siódemkowych i nie tylko) była inna, wyjątkowa i z charakterkiem!!!
 Trudne jest głosowanie jak jest tak wiele wspaniałych prac, bo każda ma w sobie to COŚ. A ponadto ciekawe interpretacje tematu i różne techniki wykonania. 
 Dla mnie każdy uczestnik wyzwania był zwycięzcą!



Biorąc udział w zabawie " Cykliczne kolorki u Danutki "  przede wszystkim będziemy się poznawać, wspierać, inspirować oraz motywować:)))

Ogromnie cieszę się, że Was poznałam !!! 
Jesteście wspaniałe, niesamowite i twórcze:)
Jestem tu krótko, ale czuję się jakbym była tu od wieków:) 
- to dzięki Wam:)))
Kasia:)








4 komentarze:

  1. Kasiu cieszę się niezmiernie że dołaczyłaś do grona siódemkowiczów. Sa w śrd niech wspaniaji ciepli ludzie a czym sama sie przekonałam . Mój blog tez jest stosunkowo młody , ma dopiero 7 miesiećy, ale ja tez czuję się tu jak przysłowiowa ryba w wodzie . I też mam wrażenie jak bym znała Was wszustkich od piaskownicy.
    Fajnie masz z tymi wystawami gdzie możesz się pokazać. Ja by nie miała co pokazywac , bo wszystki moje prace powędrowła do moich znajomych i przyjaciło w formi prezentów.
    Międzybrodzie Bialskie jast mi znane bardzo dobrze. Mamy tam "swój " pensjonat gdzie organizuejny co jakiś czas spotkania naszej grupy ze studiów ( broniłam się w 1983 roku) Pebsjonat nazywa się" Widok" Poza tym bywam czasem w ośrodku "Trójka" w Międzybrodziu Żywieckim - to nasz zakładowy ośrodek gdzie często mamy szkolenia . I dalej twierdzę , że świat jest jednak mały :-)))))
    Pozdrawiam Cie serdecznie i życze udanego weekendu.
    P.S. Mieszkasz w pięknym miejscu !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jaki ten świat mały:)))) Kiedy kolejne spotkanie grupy ze studiów lub szkolenie? Może wpadniesz do mnie na kawkę lub herbatkę:) Jak będziesz w okolicy daj cynk - serdecznie zapraszam do siebie w odwiedzinki!!! Ale byłoby super:))))
      Pozdrawiam Kasia

      Usuń
  2. Kasiu strasznie dużo mnie coś u Ciebie,bo się zaczerwienię jak burak ,albo następnym kolorem będzie buraczkowy haha:)
    Miło mi ,że zgadzasz się ze mną co do celów takich zabaw.A jeśli starania zostają docenione poprzez takie słowa, choćby jakie Ty piszesz czy Ania,albo inne kochane dziewczyny to ten trud ich prowadzenia zawsze się opłaci.
    Wiem jakie są początki,jak trzeba nasiedzieć się ,napisać komentarzy ,pukać do każdych drzwi bloga.
    Ja do tego co doszłam ,doszłam całkiem sama,swoją ciężką pracą .Miałam jedynie od początku wsparcie u kochanej Ilonki,która chwilowo nie pojawia się ,ale o tym już pisałam. Więc tym chętniej pomagam innym bo wiem jakie to jest ważne na starcie blogowania.
    Też niejednokrotnie przekonałam się jaki ten świat jest mały i to całkiem z nienacka.
    Nie rozpisuję się bo dziś moja forma troszkę strajkuje ,ale co tam jutro będzie lepiej .
    Buziaczki Kasiulka i w razie problemów pisz,znów pomogę jak będzie tylko taka potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie dziś zaciekawiłaś tym swoim wpisem ze szok:) Wyzwanie mówisz? Zaraz odwiedzę Panią Danusię i dołączę do Waszych ciekawych zabaw:) Szkoda, że mieszkam w górach bo z pewnością odwiedziła bym Twoją wystawę. Bo u mnie w mieście takich nie ma. Gdzieś dalej są, oczywiście ale żeby się dostać to tragedia.
    Mam jeszcze małe pytanko. Jakiego używasz konta? Google +? Bo ja mam to drugie i się własnie chciałam zapytać, ponieważ nie mogę na nim znaleźć różnych gadżetów takich jakie Wy (blogerki) macie na swoich blogach a które mi się bardzo podobają:)
    No! i to na razie tyle:P Na razie bo ani się obejrzysz a tu wrócę:)
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)